مسکن

سرشاران

بررسی عوامل برندینگ در سیستم های پویا

مسکن

مسکن به عنوان یکی از مسائل مهم اقتصاد کشور در دوران رکود طولانی را به دلیل نبود ساختار نهادی و سیاست گذاری مناسب تجربه نموده است.

حال می توان با سیاست گذاری و ساختار مناسب برای معامله در این صنعت چرخ این صنعت را به راه انداخت.

برندینگ

برندینگ می تواند به عنوان یک راه حل در این صنعت عمل کند و تضمینی برای شکوفایی صنعت ساختمان برشمرد؛ یعنی با مدیریت برند می توان نظر مصرف کنندگان را جلب نمود.

حس وفاداری

علاوه بر حس وفاداری در مخاطب می تواند تکرار خرید و پیشنهاد به دیگران را نیز از طرف مشتری وفادار گرفت.

برندسازی تجاری در دنیای امروز مفهوم اصلی است، نام تجاری در ذهن مشتری می تواند تداعی یک شناسنامه بای کالا باشد؛

که در صنعت ساختمان ایران بر خلاف دیگر موضوعات اقتصادی چندان مورد توجه قرار نگرفته است و این مقاله بنا دارد تا با پرداختن به نقوله برندسازی در صنعت ساختمان بخشی از کاستی ها را با بهره گیری از تجربیات دیگران جبران نماید.

“طبق بررسی های انجام شده در مقالات برندینگ به متفیرها مشخص شدند و متغیرهای اصلی را با متغیرهای فرعی مربوط به صنعت ساختمان که توانایی فروش سریع را دارند، مدل سازی کنیم”

با نگاهی به تحقیقات در مدیریت برند و تحلیل های به دست آمده از اشخاص نخبه و خریداران مجتمع تجاری  پیچیدگی های بسیاری در این امر مشخص گردید .

همچنین مدیریت این پیچیدگی بسیار سخت خواهد بود. بر این اساس به روش تحقیق بنیادی پرداخته شد و از سیستم های پویا در مدیریت برند استفاده گردید تا بتوان به این پیچیدگی فائق آمد.

لذا بعد از شناخت متغیرهای اصلی و فرعی که  ضریب همبستگی داشتند به ساخت حلقه علی و فرمول نویسی در نرم افزار ونسیم شد که به توسعه مدل پویای مدیریت برند پرداخته شد؛

با توجه به مدل ساخته شده نمودارهایی به دست آمد که هرکدام می تواند در توسعه مدیریت برند برای کشور کارگشا باشد که به نتایجی منجر شد و سناریوهای مختلفی به دست آمد که هرکدام از متغیرها چه تاثیراتی در توسعه مدیریت برند دارند.

بر اساس سناریوهای به دست آمده پیشنهادهایی برای بالا بردن سطح فروش و راه افتادن چرخه صنعت ساختمان ارائه گردید، برای اطلاع از چگونگی آن با شرکت سرشاران تماس بگیرید.

 

 

عمومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *