تفاوت دوربین های مداربسته HDCVI  و AHD:

تفاوت دوربین های مداربسته HDCVI  و AHD

تفاوت دوربین های مداربسته HDCVI و AHD:

دوربین های AHD استاندارد جدیدی از سیتم نظارت تصویری مداربسته آنالوگ با کیفیت بالاست که از کابل کواکسیال برای انتقال تصاویر HD از دوربینهای امنیتی به  DVR ها استفاده می کنند.

AHD از وضوح تصویر ۷۲۰ P  و ۱۰۸۰ P  پشتیبانی می کند ، دوربین های AHD به DVR از طریق کابل کواکسیال مورد استفاده برای دوربین های  CCTV آنالوگ استفاده میکند که معمولا کابل کواکسیال RG59 و RG6  است .

دیگر مزیت های دوربین های AHD به دوربین های HD  و SDI  استفاده از کابل کواکسیال RG 59  برای مسافت های طولانی بدون افت کیفیت تصویر فراهم شده است ، کابل کواکسیال RG59 تا مسافت ۵۰۰ متری برای دوربین های AHDمی تواند مورد استفاده قرار گیرد.

دوربین مداربسته AHD همچنین می تواند کابل های UTP  تا ۶۰۰ متر با کابل CAT5  مورد استفاده قرار گیرند.

HDCVI  یک رابط گرافیکی کامپوزیت  باوضوح بالاست و فناوری نسبتا جدیدی که دارای مزیت ضبط با کیفیت بالا و نیاز به هزینه اضافی مربوط به سیستم دوربین مداربسته تحت شبکه را ندارد.

مزیت سیستم های دوربین مدار بسته HDCVI  :

ضبط تصاویر با هزینه کم و کیفیت بالاست

دارای وضوح ضبط ۲ مگاپیکسلی (۱۹۲۰*۱۰۸۰)

 

مقایسه دوربین مداربسته AHD  و HDCVI :

هر دو فناوری مربوط به دوربین مداربسته انالوگ با وضوح تصویر بالا ، هر دو قابلیت انتقال داده با استفاده از کابل کواکسیال را ندارد و امکان ارسال داده در مسافت های طولانی تر را فراهم می کند.

امکان ارسال برق و دیتا POC به صورت یکجا وجود دارد، دوربین AHD توسط شرکت کره ای NextChip ساخته شده و از وضوح ۷۲۰ P  و ۱۰۸۰P  پشیبانی می کند و امکان ارسال داده تا ۵۰۰ متر فراهم شده است.

 

بازرگانیدوربین مداربسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *