خدمات بازاریابی و فروش سرشاران بر سه اصل استوار است.

 

بازاریابی داخلی

بازاریابی داخلی اولین بخش سازمان می باشد که آموزش  اصولی و مدرن آن در همان ابتدا از درون سازمان آغاز می شود. بازاریابی داخلی به نظر کارشناسان یکی از مهم ترین اجزای بازاریابی است که بالاترین پارامترهای مشتری مداری را در بر می گیرد.

طراحی سازمانی شرکت، مشتری محور است و استفاده از افراد مناسب در کنار سیستم مدیریتی که رضایت منابع انسانی را در پی داشته باشد می تواند ارائه خدمات مناسب برای مشتریان را فراهم آورد.

لذا سرشاران با تیم سازی و دسترسی به نیروی انسانی آموزش دیده در این حوزه می تواند این بخش از نیاز شما را در پروژه ها براورده نماید.

بازاریابی یکپارچه و رابطه‌ی آن با صنعت ساختمان

بازاریابی یکپارچه با هدف خلق و معرفی و عرضه ی ارزش به مشتریان شرکت ها و مجموعه ها شکل می گیرد.

با توجه به گستردگی صنعت ساخت و ساز و دخول پارامترهای متعدد در این امر، باید در نظر داشت که اهمیت بازاریابی یکپارچه در تبلیغات موثر در شبکه های ارتباط چندگانه – ورود به حوزه ی تخصصی تبلیغات از حوزه ی عمومی  و صرف وقت در فروش جزئی در مقابل فروش عمده، ایجادسامانه ای از مشتریان هدف وتبلیغ در همان سامانه به صورت حرفه ای و عدم مخاطب قرار دادن عامه ی مردم در بحث تبلیغات تخصصی ، آشکار می شود.

پر واضح است که ورود هر یک از این روند ها به بحث ساخت و سازدر بطن سنتی بازار ساختمان ایرانی کاردشوار ولی عملی است.

چرا که شرکت فنی و مشاورهای سرشاران با سابقه ی طولانی در امر ساخت و ساز و همگامی با بستر سنتی و صنعتی آن ورزیده و با تجربه، آماده خدمت رسانی به مشتریان  گرامی می باشد .

بازاریابی رابطه مند

در دنیای امروزه ی بازاریابی و ارتباط با مشتریان ، هدف اصلی بازاریابی می بایست ارتباط بلند مدت با مشتریان باشد تمام شرکت های بروز دنیا از شرکت های موبایل تا لوازم آرایشی، این سبک از بازاریابی را به سبکی متداوم در حال انجام می باشند.

این نوع از بازاریابی به شرکت و مشتری کمک می کند تایک رابطه ی بلند مدت دوطرفه را با یکدیگر برقرار کنند . این ارتباط نه عاطفی بلکه بر پایه شناخت برای رفع نیاز های طرف مقابل است.

خدمات بازاریابی و فروش سرشاران

بازاریابی رابطه مند پلی برای تامین نیاز مشتری، شرکای شرکت و کارکنان است و استراتژی های این بخش بر سودآوری تمام بخش های شرکت اثر می گذارد.

شاید بتوان ارزشمندترین دستاورد بازاریابی رابطه مند را ایجاد شبکه ای از مشتریان و ارتباط موثر با آن ها برای سودآوری هر چه بیشتر گفت.

تیم سرشاران هزینه های بسیاری را برای جمع آوری اطلاعات ساختمانی کل تهران و مشتریان بالقوه ی تمام اجزای ساختمانی صرف کرده است.

نتیجه گرا بودن مفید یا مضر

و در راستای این فعالیت ها شبکه ای از مشتریان با پتانسیل تقاضای بالا گرد آورده تابتواند در راستای شبکه ی خدمت رسانی پاسخگوی نیازهای دو طرف باشد.

با توجه به بستر سنتی صنعت ساختمان در ایران و توجه به رابطه مندی در امر دریافت و ارتباط با مشتری، شاید بتوان عمیق ترین مسئله را رعایت اصول ارتباط، درک متقابل ،درک نیاز مشتری و از همه مهم تر ارائه ی بالاترین کیفیت دانست.

جامعه ی ایرانی اصل ماجرا را به نتیجه گرا بودن و عدم تمرکز بر مسیر وصول به نتیجه و به بیانی دیگر در تولید و بخش ارائه ی خدمات نتیجه گرا بر مسیر ترجیح می دهد.

چکونه مشتری وفادار داشته باشیم:

انبوه سازی را در نظر بگیرید که به فکر ساخت و ساز هر چه بیشتر در کمترین زمان ممکن و به فکر تعداد سازه و واحد در پایان دوره است و به فکر استحکام اصولی و مقاومت و افزایش طول عمر مفید بنا نیست.

به جرات می توان گفت نکته و کلید طلایی افزایش درآمدهای مجموعه در مواجهه با سامانه مشتریان، ارائه کیفیت بالاتر با هزینه ی کمتر در نتیجه ی اتاق فکر کار است.

در واقع هدف اصلی بازاریابی رابطه مند جذب و حفظ مشتریان وفادار است .وفاداری مشتری در تکرار عمل خرید که در گرو ارتباط خوب ، کیفیت عالی ، خدمات جانبی است خلاصه می شود .

بازاریابی و فروش شرکت سرشاران:

بازاریابی و فروش، تنها بخش اجرایی سرشاران در بین کلیه بخش ها است. در این بخش سرشاران در کنار شما قرار خواهد گرفت تا فروش واحدهای پروژه با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

اگر سرشاران از ابتدا با شما همراه بوده است در این مرحله پروژه ای آماده شده که می تواند در بازار تمایز مطلوبی داشته و بر اساس سلیقه مشتریان ساخته شده باشد. از همین رو فروش این گونه پروژه ها ساده تر خواهد بود.

اما اگر پروژه در پایان و صرفا به منظور فروش به سرشاران سپرده شود، لازم است تا اقدامات اولیه‌ای برای پروژه صورت گیرد. این اقدامات عمدتا بر ساخت جایگاه مناسب پروژه در بازار منوط خواهد شد.