مشاوره مکان یابی

مشاوره مکان یابی

اهمیت مشاوره مکان یابی

اهمیت مشاوره مکان یابی برای سوددهی بیشتر به پیمانکاران

سوددهی ساختمان، امروزه بیشتر از همیشه مورد ارزیابی قرار گرفته است زیرا در چند سال اخیر سودهی صنعت ساختمان نسبت به گذشته سیر نزولی داشته و این امر موجب شده است، انتخاب زمین مناسب برای سازندگان نیز اهمیت بالایی پیدا کند. کارفرما یا سرمایه گذار خواستار اطلاع از میزان سودآوری زمین می باشد.
مناطق پر رونق تهران، توسط تیم سرشاران شناسایی شده و  بوسیله مشاوره مکان یابی این شرکت می توان در تعیین مکان صحیح برای سرمایه گذار، سودآوری مناسبی را برای سازنده به ارمغان آورد.
درحال حاضر قریب به ۵ منطقه از تهران که حدودا ۴ درصد کل مناطق ۲۲ گانه را در بر می‌گیرد، نیمی از ساخت و سازها را به خود اختصاص داده است. در صورت هدایت بازار به مناطق پرسود نه تنها می تواند به سهولت فروش کمک کند، بلکه به دلیل ” کشش تقاضای مصرفی ” درطی یک سال آتی می توان بسیاری از واحد ها را پیش فروش کرد.

مکان پروژه

مکان پروژه از نقطه نظرهای مختلفی همچون ژئوپلیتیک، عناصر طبیعی و مصنوعی زمین، جنس خاک و مقاومت زمین ( اینکه آیا در این زمین می توان ساخت و سازی انجام داد ؟) ، راه های ارتباطی، توپوگرافی، آینده‌ی اقتصادی سرمایه گذاران و اینکه در چه بازه ای چه مقدار سود با توجه به شواهد موجود نصیب سرمایه گذاران می شود را  بررسی می کنیم . مناطق پرسود را شناسایی کرده ایم و طی یک مشاوره  اطلاعات مورد نیاز را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهیم. در ارائه این خدمات نه تنها به مشاوره تحت نام سرشاران بسنده نمی کنیم بلکه در بطن شرکت یارای اولین قدم های شما خواهیم بود.
در مشاوره مکان یابی پروژه های ساختمانی، مهم ترین قدم مشورت مناسب با افراد صاحب نظر و با تجربه است. چه بسا که مکان نامناسب می تواند موجب هدررفت هزینه و وقت شما گردد. لذا تیم مشاوره مکان یابی سرشاران با تحقیقاتی مدون و مستند تمام آمارهای مناطق تهران و اطراف تهران را در اختیار شما قرار می دهد .
شرح خدمات این بخش عبارتند از:

مشاوره مکان یابی :

۱٫ فنی     ۲٫ قانونی     ۳٫ تصمیم گیری    ۴٫ محیطی

شرح خدمات مشاوره مکان یابی

  1. خصوصیت جمعیتی ( تراکم سنی- جنسی جمعیت )
  2. خصوصیات کلیدی و عملکردی (کیفیت ابنیه –ارتباط با کاربری های شهری همچون بیمارستان‌ها، آتش نشانی، خطوط انتقال گاز، برق فشار قوی)
  3. خصوصیات مکانی ( ارتفاع از سطح دریا)
  4. آینده اقتصادی زمین (بازده)
  5. نزدیکی به فضای سبز ، مراکز تفریحی تجاری
  6. معیار های ایمنی ( فاصله از مناطق خطرزا- ساختمان های مرتفع –شیب معبر –گسل)
  7. بافت فرسوده ، تراکم جمعیت ، میزان نزدیکی به شریانی درجه یک و درجه دو و یا دسترسی محلی
  8. جنس خاک محل
  9. امکانات و تاسیسات زیربنایی (تعین نیازهای فعلی و آینده ی محل قبل از گزینش؛ وجود منابع انرژی، مجاورت با شبکه ی انتقال آب، برق، گاز)
  10.  نقاط کور تلفن همراه
  11. امکان اتصال کم هزینه به فاضلاب شهری
  12. توجه گسترش فضا در زمین های اطراف
  13. امکان تامین مصالح و نیروی کار بومی
  14. رفتار مصرف کننده
  15. سلامت و ریشه زمین(قانونی)
  16. مقرون به صرفه بودن

عمومیمشاوره

ارسال نظر بسته می باشد.